Saturday, November 6, 2010

'MAT KOOL'

HAPPYnya hari ini...awal pagi agak boring juga coz 'black out'..nat tengok tv pun tak dapat...lepas siapkan princess kesayangan ku dengan mandikan dan bagi mereka sarapan..carilah apa-apa kerja yang boleh di buat dan tidak menggunakan electrik...

Buka peti ais,ais semakin cair...puteri sulung ku buka pula freezer..dan ternampak ais krim 'mat kool'..dia pun apa lagi..REZEKI...saya sebenarnya dah lupa akan kewujudan ais krim tu..

kami pun makan lah sama-sama ais krim tu..dah makan 3 bungkus anak saya tiba-tiba bersuara...'mumy,tolong baca apa dia tulis ni?'...umur dia baru 3 tahun,tak reti lagi nak membaca...

Tengok je kat stik ais krim tu..macam tak percaya..'anda menang 1 basikal lerun prius,tebus sebelum 01.12.2010'...macam nak melompat happy...meneng basikal mahal dengan hanya beli ais krim rm3...bestnya....

Nanti saya sambung ye entri ni bila dah dapat basikal tu...( terbayang-bayang rupa bentuk basikal ) tak sabar rasanya.....



1 comment:

Anonymous said...

amacam dah tuntut belum?mcm mn respon wakil nestle...kami kat opis kpdnkk ada menerima aduan bahawa cucu kepada pengadu memenagi basikal tu jugak tapi apabila membuat tuntutan pelbagai alasan diberi...